Ranteenlämmittimet

Mä en koskaan tunnu saavan aikaseks mitään sellaista, jota tarvitsee olla kaksi kappaletta. Sukat, lapaset jne jäävät aina siihen, että saan sen yhden tehtyä (no okei, sukkia en oo koskaan tehnytkään), mutta en koskaan saa tehtyä sitä toista kappaletta.

Eilen lueskelin mun virkkauskirjaa, jossa oli tekniikkana sellanen kuviopinta, korinpohja. Piti sitten kokeilla. Mä virkkaan niin paljon nopeammin, ku neulon, joten virkkaaminen on mulle miellyttävämpää toimintaa :) Tässäpä pari kuvaa!



Mä oon tosi tyytyväinen näihin! Ihanan pehmeää ja lämmintä <3 Äitini on tekemässä mulle sellasia ranteenlämmittimiä, jotka tulee sormiin asti. Mut ne ei vissiin ihan kynsikkäät kuitenkaan ole.. Olisko oikea termi sitten kämmekkäät? Kuitenkin, halusin itse tehdä toisenlaiset sitten. :) Mä tykkään kovasti tästä pinnasta, jonka sain aikaseks :) Jippii. Mitäs pidätte? :)

Muoks. Selvennän siis, että näitä tosiaan on kaksi kappaletta, mutta koska toinenkin oli kädessä ja kuvasin toisella kädellä, niin kuvissa näkyy vain yksi kappale :D

Kommentit

  1. Onpas kivat ranteenlämmittimet! Minä olen tehnyt tuolla virkkaustekniikalla vain pari sohvatyynyä.

    VastaaPoista
  2. Mä kans aloin heti suunnittelemaan, että mitä kaikkea muuta voisin tuolla tekniikalla tehdä.. :) Ideoita otetaan vastaan lisää!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti