Day in Helsinki

Tai no, aamupäivällä hetki :D Mutta ilma oli niin järisyttävän kaunis, että mun oli ihan pakko lähteä tuonne keskustaan kameran kanssa.. Onneksi sain miehen veljen tyttöystävän, neitin A:n houkuteltua mukaani! (Okei, se ei kyllä ollut mitenkään päin vaikeaa :D ) Kiitos seurasta, otetaan ehdottomasti taas uusiksi :)

Tässä hieman kuvasatoa...


Mä tykkään ihan kauheasti Helsingin vanhoista kivitaloista <3




Tää on yks mun ehdoton lemppari näistä kuvista :) Jotenkin onnistunut asettelu, eikö?


Jäät saa kyytiä Sisun voimalla :)




Tässä tää toinen ehdoton lempparini näistä kuvista :) 


Jäälautta! Ja jäälautan kyydissä pieniä jäälohkareita :)


Tää on kuvaa Wanhasta Satamasta, oletan, että kyseessä on koko tuo punatiilinen rakennus, siellä oli juuri maaliskuun alussa mm. kädentaito-messut..




Ja näin lopuksi huomautan vielä, että mulla on kamerana Panasonicin Lumix -digitaalinen kamera, ei mitenkään järisyttävän superhyvälaatuisia kuvia sillä saa, mutta mä olen näihin oikeinkin tyytyväinen :) Mitäs tykkäätte?

Kommentit