Virkkausta ja sen sellaista




Nii, tällasia nyt sitte tein. Nyt niitä olis 5 näitä valkosia. Sitten loppukin jo lankakerä, eli enempää ei voi tehdä. Keksis vain mitä viidestä palasesta voi tehdä? Ideoita otetaan vastaan. :) Mun mielestä nää on vaan kauheen nättejä!

Tänään mennään taas muutamaan asuntoesittelyyn. Nää on jopa hyvinkin potentiaalisia vaihtoehtoja, saas nyt nähdä miltä näyttävät paikan päällä :) Mä oon niin kamalan malttamaton asunnonetsijä! Ja sitten ku innostun jostain eikä se sit kuiteskaan olekaan se paras vaihtoehto, ni petyn kauheesti. :/ Mut sellasta tää kuulemma on. Mun mielestä vaan kauheen kuluttavaa, ku menee kokoajan ylös, alas, ylös, alas noiden tunteiden kanssa. Mut ehkä tää tästä... :) Tänään aikani kuluks lakkasin kynnet! Katsokaas mitä sain aikaiseksi:


Eiks oo somat! Punaista ja valkoista. Liukuvärityyliin töpöttelin sienellä tuota valkoista :) Itse tykkään! Ja mieskin kehui kovasti, kuinka taitava oon :D

Kommentit