Kiirettä pukkaa...

Mua jotenkin kovasti harmittaa, etten ole ehtinyt tätä blogia edes pahemmin miettiä. Töitä oon tehnyt niin, että kolmen viikon listassa mulla menee yleensä kaksi viikkoa niin, että on yksi vapaapäivä per viikko. Tai niin se ainakin nyt kaksi listaa on tuntunut menevän. Puhumattakaan sitten tästä heittopussina olemisesta, kierrän kolmessa eri ryhmäkodissa, enkä siis oikein voi tarttua tai tottua mihinkään rutiiniin kunnolla. Se aiheuttaa pientä stressiä, vaikka ei tietenkään tarvitsisi.


Mutta ei se haittaa. Ehkä mä tästä vielä toivun ja palaudun ja innostun taas kirjoittelemaan kaikkea tänne. Kovasti otan kameralla kuvia, mietin ja suunnittelen erinäisiä projekteja itselleni, mutta kun en ehdi toteuttaa niitä :o


Mulla ei ole miehen kanssa yhteisiä vapaapäiviä oikeastaan ollenkaan. Kerran kuussa mulla on suunnilleen yksi vapaa viikonloppu. Kivasti tulee sitten asetettua paineita sellaisille päiville, vaikka ei saisi. Ei siinä, kyllä mä tykkään olla tuolla töissä ja tykkään siitä, että saan palkkaa :D


Eniten mua harmittaa vain nää yhden päivän vapaat, kun töistä ei palaudu ollenkaan. Huomaan olevani hieman kiukkuinen. Esimerkiksi 6 töitä, 1 vapaa, 5 töitä, 1 vapaa, 4 töitä, 1 vapaa, 2 töitä, 2 vapaata..... Pistää kiukuttamaan!


Tää postaus menee kovin valittamisen puolelle nyt :D Sentään onnistuin upottamaan muutamia ulkoilukuvia meidän Rusetista tänne. Se on saanut totutella valjaisiin ja niiden kanssa tulla sitten pihallekin. Tykkää kovasti!


Uusia juttujakin on tiedossa! Mä nimittäin ostin itselleni perinnejousen, vastakaaren. Myös tietenkin nuolia jne oheistarvikkeita. Ja kyllä, mä osaan jopa ampua sillä :) Käsitöitäkin oon kovasti suunnitellut ja vähän aloittanutkin, mutta ei vielä oikein ole ollut tarpeeksi aikaa niitä tehdä. Koruasioistakin sen verran, että tarkotus olis lähitulevaisuudessa purkaa muuttolaatikosta korusysteemit, kehitellä korusäilytysratkaisuja (ideoita otetaan vastaan!!) ja laittaa oikeasti tehdyt työt jo esille ja myyntikuntoon.... Mieluusti ottaisin vinkkejä vastaan noista korusäilytysjutuista.... :) 


Palaillaan, rentouttavaa kesää kaikille, jotka sellaista voivat viettää :)

Kommentit

  1. Voih,ihana kisu:) Ja onnea uuteen kotiin:)

    Korujen säilytysvinkki/korunaulakko:
    Tarvitset vanhaa lankkua, lautaa, ajopuuta tms., vanhoja lusikoita ja haarukoita(kirppiksiltä, kierrätyskeskuksista yms.), nauloja.

    Poraa lusikoiden ja haarukoiden varteen reiät. Kiinnitä nauloilla puuhun. Taivuta haarukoiden ja lusikoiden alaosia ylöspäin, jolloin niistä syntyy koukkuja. Aseta kaulakorut ja rannekorut koukkuihin roikkumaan. Tadaa, valmis:)

    Jos ei oo porakonetta, voiskohan homman hoitaa liimaamalla?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti