Maalailuja ja kasailua...


Tästä lähdettiin liikenteeseen... Hienot puujutut ja kaikki, mutta ei iskenyt näin tummana. Oon jo muutaman vuoden miettinyt, miltä tämä näyttäisi valkoisena.. Ja eikun tuumasta toimeen!


Ja sanon kyllä, että miellyttää mun silmää :) Sopii paljon paremmin mulle, mun elämään ja mun työhuoneeseen. Mä oon sellanen maalaisromanttinen ihminen, tykkään tällaisista vaaleista, vanhoista tai edes vanhan näköisistä huonekaluista.. Sisäpuolelta piironki on edelleen tumma, koska siellä lakkaus oli vielä siinä kunnossa, ettei sille tarvinnut mitään tehdä. Ulkopuoli oli selvästi jo kärsinyt, se olis pitänyt entisöidä oikeaoppisesti, eikä mulla ollu mielenkiintoa opetella sitä hommaa :) Ylimmässä valokuvassa ei oikein näy rikki mennyt lakkaus ja muut "virheet" pinnassa, mutta niitä oli, uskokaa pois :) 


Käytiin tänään Jyskissä! Mä oon pari päivää miettinyt, että mä haluan apteekkarikaapin ja eiköhän sellanen ollu Jyskin mainoslehdessä, kun sattumalta selasin! :) Porttipuiston Jyskissä käytiin, kun se on ihan tässä vieressä ja siellä oli vielä yksin kahvin värinen senkki mulle <3


Hetken aikaa mulla kesti sen kasaamisessa, mutta onneksi oli appiukon akkuporakone lainassa ;) Helpotti ruuvaamista kummasti! :) Tykkään, tykkään ja tykkään! 

Kommentit

  1. Sullahan on nyt kivasti säilytystilaa, ja hieno tuli tuosta senkistä, kun valkoiseksi maalasit:)
    Mekin tuotiin eilen miehen kotipuolesta yks puunvärisen lipasto,ja nyt sitten pohdin, maalaanko, petsaanko, ja millä värillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :) Täytyy se väri aika tarkkaan miettiä kyllä. Mä olin jo tuosta valkoisesta haaveillut pari vuotta, ni ehkä oli syytäkin maalata jo? :D Ja säilytystilaa riittää tosiaankin.. :)

      Poista

Lähetä kommentti