Villasukat

Siis miksi kukaan ei ole mulle kertonut, että villasukkien tekeminen on niin helppoa? Miksi kukaan ei kertonut, että ei se kantapää ole paha, ja viidellä puikolla pystyy kyllä neulomaan?


Tässä on mun ihka ensimmäinen villasukkapari ikinä! :D Aika kivat, vaikka itse sanonkin. 
Mä oon vasenkätinen, mutta neulon oikeakätisesti. Mä oon huono noudattamaan ohjeita, mutta nyt jotenkin onnistuin siinäkin. Viidellä puikolla neulominen on mulle jo yksinään iha uskomaton mörkö, siitä syystä en ole edes säärystimiä tehnyt, sukista ja lapasista puhumattakaan. Mutta eilen sitten viimeisenä vapaapäivänä tuli sellanen pieni inspiraation poikanen ja otin kutimet kauniiseen käteen ja aloin neulomaan! Vauvakokoa, koska enhän mä nyt heti ensimmäiseksi isoja ala tekemään. Siinähän loppuis kärsivällisyys ;) Piti kokeilla, että miten se kantapää nyt tuleekaan ja osaanko ylipäätään mitään. :) Tuli hyvä mieli! Nyt täytyy mennä sukkalankakaupoille ;)

Mulla alkaa taas mieletön työputki. 5 töitä, 1 vapaa, 6 töitä, 1 vapaa, 2 töitä, 2 vapaata ja siihen loppuukin sitten tän tytön kesäduuni :) Mutta voi olla, että täällä blogissa on vähän hiljaisempaa taas, koska luultavasti en jaksa/pysty/kykene tietokoneella istumaan...

Hauskaa alkavaa syksyä :) Ulkona on ihanan raikas ilma!

Kommentit

  1. Ihanat sukat!! Ja todella siistiä jälkeä, ei todellakaan uskoisi ensimmäisiksi sukiksi, wau!
    Voimia loppurutistukseen duunissa,ehkä sen jaksaa paremmin,kun voi aina töiden jälkeen palata kotiin jossa viihtyy, ja jota olette itse laittaneet mieluiseksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kyllä tän just ja just jaksaa, ihan sen voimalla, että on tosiaan se ihana koti :) ja käsitöiden parissa rentoutuu myös! Onneks keksin taas uuden käsityöjutun, jonka kanssa voi istua sohvalla ja ottaa rennosti! :)

      Poista

Lähetä kommentti