Naiset ja kukat

Meidän huushollissa on kaksi naista. Minä ja Rusetti. Ja me molemmat tykätään kukista.




Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille!

Kommentit

  1. Aww, ihana Rusetti ja ihania tulppaaneja :) Hyvää naistenpäivää myös sulle! Meillä käytiin toissapäivänä kans kukkakeskustelu: minä: "Naistenpäivänähän naiset ruukaa yleensä saaha kukkia..." mies: "Minä tuon sulle suklaajäätelöä." minä: "Joo tuo, sitä voi syödä!" Ei varmaan huomaa, että raskaushormonit vaikuttais mitenkään :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää naistenpäivää sinnekin! Nämähän siis eivät ole naistenpäivän tulppaaneja (ihanku mä kukkia saisin :D ) mutta kukkia kuitenkin ;)

      Poista
    2. Nii minä katoinki sitte myöhemmin, että olit jo aiemmin saanu anopilta, mutta kukkia ne kuiteski on ja naistenpäivänä :P

      Poista

Lähetä kommentti