Vapaapäivä

Tiedättekös, kyllä sen kropassaan tuntee, kun tekee kaksi viikkoa töitä niin, että molempina viikkoina on yksi vapaa. Olkoonkin, että oli 4 töitä, 1 vapaa, 4 töitä, vapaa jne.. nyt on sitten taas loppuviikko töitä.

Niin, siis huomennahan mulla vasta se tämän viikon vapaapäivä on :) Mutta tänään töissä olin fyysisesti jotenkin aivan loppu! Jalkoja särki enemmän ku ennen jne.

Tänään sattu hassu juttu töissä. Kumarruin siirtämään satulatuolia ja alaselässä naksahti jotain. Nyt on alaselän lihakset hieman kipeät ja jumissa. Kovasti koitin sitten säästellä selkää lopun aikaa tänään töissä. Jännästi meni, kun en edes tosiaan nostanut/vetänyt/työntänyt mitään. Päätinpä nyt ottaa sitten rennosti huomisenkin, etten kauheesti selkää rasittais.

Mulla on kerran aikaisemmin mennyt selästä jotain pahasti vikaan. Oli ihan tavallinen aamu, kun heräsin ja menin kahvia keittämään. Venyttelin oikein makeasti (sillai selkä taaksepäin taivutettuna, kädet ylhäällä) ja sitten NAKS, lapaluiden välissä meni jotain huonosti. En pystynyt venyttämään enää taakse, en muuten eteenkään. Viikon verran siinä meni, että se parani. Selkä oli hassussa asennossa, ku jotenkin jännitin joitain lihaksia, ettei sattuis sinne yläselkään.

Mulla on muutenkin yliliikkuvat nivelet, saas nähdä mitä kaikkea ongelmaa mulla vielä tulee. :D Mutta en viitsi sitä etukäteen surra. Tulee kun tulee. Jos tulee.

Huomiseksi on luvattu ihan hyvää ilmaa, katotaan mitä kivaa keksin puuhastella :)

Kommentit