Maisemissa ollaan!

Mutta kun mulla on ollut nyt yks projekti, joka on vaatinut huomiotani, niin en oo sitten pystynyt/jaksanut/ehtinyt kauheammin tätä blogia päivitellä :)





Että sellainen pitsisukkaprojekti! Ensimmäinen aikuisten villasukkapari, jonka oon tehnyt. Muutama virhe siellä tietty on, mutta ei se haittaa mua. Omiin jalkoihini nämä tein.. :) Kuvio oli naurettavan yksinkertainen. Mutta koska sitä teki innolla "No vielä yks kuvio!" niin yllättävän nopeasti nää sukat valmistu! Tässä alimmassa kuvassa näyttävät eri mittaisilta, mutta ovat kyllä yhtä pitkät :D Niin innoissani eilen kuvailin.. 

Mallihan on siis Novitan sukkalehdestä, malli r. Ja lankana näytin teeteen Pallasta. (Koska mulla sattui olemaan sitä monta kerää..) Yhteen sukkaan meni vajaa kerä lankaa. Tosin mä tein tuosta varresta lyhyemmän kuin ohje sanoi...


Tässä on kuvaa yhdeltä päivältä koulusta. Oranssi O.I.S -laukku, itse tehty kirjoneulepipo ja lapasissa samaa lankaa kuin pipossa.. :) Hihittelin vähän itsekseni, kun huomasin, että mähän oon kerrankin pukeutunut sävy sävyyn :D

Mitäs teille?  :)

Kommentit

  1. Huikean ihanat sukat, naiselliset ja tyylikkäät! Mä en tuollaisia kuvioita ole koskaan opetellut, pitäisköhän...Mä väännän ihan tavallisia sukkia vuodesta toiseen.

    Kivaa viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pitäis! Mä oon oikeesti aina ollut niin surkea neulomaan, että mun äiti kattelee näitä tekeleitä sillai, että "Onkohan toi tyttö nyt oikeesti...". Tää malli ainaskin on supersimppeli :) Enempi vaikeuksia mulla tuottaa vielä se kantapää, vaikka sekin sujuu jo hyvin :)

      Poista
  2. Onpa ihanat sukat :) Saat kyllä iha hurjaa vauhtia noita neuleita valmiiksi, mulla on vielä ne rainbow-mitsitkin kesken :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mä en uskalla jättää näitä kesken, kun ne ei muuten koskaan valmistu :D Mä haluan kyl nähdä ne lapaset valmiina! :D Hopihopi neulomaan!

      Poista

Lähetä kommentti